Jordy in Nicaragua - Reisverslagen van Jordy Verheijen - WaarBenJij.nu Jordy in Nicaragua - Reisverslagen van Jordy Verheijen - WaarBenJij.nu

Jordy in Nicaragua

In het kader van mijn Lerarenopleiding Geschiedenis ga ik, Jordy, vier maanden naar Nicaragua om daar lessen te gaan verzorgen op het Colegio Mondial te Managua (de hoofdstad van Nicaragua). Naast de ervaringen die ik op deze school zal opdoen, zal ik ook genoeg ervaringen opdoen tijdens het rondreizen door het mooie Nicaragua. Deze ervaringen zal ik op deze blog met jullie, geïnteresseerden, delen.

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2016

Het onvergetelijke afscheid

30 Mei 2016

Het land van de lagunes en de vulkanen

16 Mei 2016

Op eigen benen

04 Mei 2016

Bijzonder

22 April 2016

Zwetend voor de klas
Jordy

Derdejaars Geschiedenis-student aan de Hogeschool van Arnhem & Nijmegen (HAN).

Actief sinds 21 Dec. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15032

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 15 Juni 2016

Jordy in Nicaragua

Landen bezocht: